fredag 22 november 2013

♥ Favorit - Epilator Braun Silk Epil 7

När jag fyllde år i våras fick jag av hjärtat en epilator som jag hade önskat mig länge, han tyckte väl lite synd om mig då jag köpt två epilatorer tidigare men skickade tillbaka båda två p.g.a. av felaktig marknadsföring. Tyvärr stod det på båda två att de var wet & dry men den ena var man tvungen att ha i laddningskabeln för att den skulle fungera och man fick ju inte ha laddningskabeln i duschen så den åkte på retur direkt och företaget ändrade sin produktinformation. 

Men den här lilla ögonstenen fungerar utmärkt och har två olika huvud samt sex olika tillbehör! Det är en Wet & dry epilator, har 40 olika pincetter, rörliga kåpor, SoftLift Tips® som lyfter liggande hårstrån samt smartlight. Jag fick även med cool wipes som man använder för att kyla området innan epilering. så kort sagt den har det mesta man kan önska sig när det kommer till epilering och jag är supernöjd dock måste jag bara vänja mig, benen går utmärkt men under armarna, ansiktet eller bikinilinjen lär dröja ett tag till :) Epilatorn finns HÄR och kostar 1290:- men är just nu på rea till 999:- läs mer om produkten HÄR
De olika tillbehören är: Masagekåpa. effektivitetskåpa, kåpa för känsliga områden, precisionskåpa, Opti-Trimkåpa, rakhuvud.


2 kommentarer: