torsdag 6 mars 2014

Instagram - Februari

Min Februari i bilder.

1. Nya gellack tassar <3
2. För oss icke kaffesurplare får hitta andra sätt att hålla oss pigga, dessutom mycket godare!
3. Och DÄR tappade Linda förståndet.... Har gjort ljus, fizzies och doftspridare. Så... många.. idéer... som måste ut.
4. Hur glad blir man inte när det här söta paketet ligger i brevlådan :-)
5. Bubbelgumsrosa!
6. Syster yster & Lill strumpan <3
7. Middag och bio i Piteå med älskling på alla hjärtans dag  (nära och bra ;-))
8. What the fog?
9. They are back... #walkingdead

5 kommentarer:

  1. Fina bilder! Speciellt nr 6 ;) Hehe :P
    Kan du inte länka till www.hannso.se istället för min blogg? Jag använder ju inte den nå mer :P

    SvaraRadera
  2. Jippie! Och jippie! (Du länkar till min webbsida OCH har tatt bort siffrorna! Nu kan jag kommentera mera! Och så bjuder jag på ett rim ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah! jag har ju gjort om lite här så då fixade jag det :) Kram

      Radera