tisdag 11 mars 2014

Glossybox - Februari

Glossyboxen för februari var ju hur söt som helst och innehållet var lika bra. Jag gillade att det var totalt 6 stora produkter och mest nyfiken är jag på att testa "ögonmasken", mindre nöjd med ett ytterligare nagellack som inte är min färg men överlag är jag väldigt nöjd med boxen, hoppas dom fortsätter i den här stilen.
 Min box innehöll:
  • Garnier Skin Natruals Nordic Moisture Match - Fuktktäm som tillför fukt i 24 timmar, din hud blir matt och får en jämn ton med hjälp av antioxiderande extrakt från grönt te - hudens håller sig fräsch hela dagen. 
  • FÄRG Lip Gloss - Oemotståndligt godisdoftande läppglans för den rätta glansiga effekten på läpparna. du kan blanda FÄRG's lipgloss med deras skuggor och därigenom skapa egna färger och toner.
  • Anatomicals Puffy The Eyebag Slayer Wake Up Under Eye Patches Återfuktande "plåster"  som används under ögonen. Reducerar fina linjer, ger huden energi och lyster, minskar svullnad och mörka ringar.
  • Hot Make-Up Nail Polish "Passion" -  Nagellack från trendriktiga hot make-up, färgen passion är speciellt utvald för Februaris kärlekstema. inehåller inte toulen, formaldehyd eller parabener.
  • Nougat London Sparkling body Shimmer - Ge lyster till din hud med denna återfuktande och skimmrande gelé för kroppen, som är berikad med rosenmalvaextrakt och vetegroddsolja.
  • Läkerol Raspberry lemongrass - Kärlek vid första ögonkastet - förföriskt fruktig smak av somriga hallon och citrongräs paketerat i en charmerande rosa förpackning. en oemotståndlig nyhet som spås bli en riktig favorit i vår!
Boxbetyg: ❤❤❤❤ 4/5

3 kommentarer:

  1. Vilken snuttigt gullig box! Om puffy tar bort mörka ringar under ögonen så är det ju verkligen nånting för mig :))
    Är det vad som står på förpackningarna eller dina åsikter?
    Bara skicka hit nagellacket ;) hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! jo jag är riktigt nyfiken om de fungerar :) det är förpackningens åsikter :p mina kommer när jag testat produkterna noggrant :) hehe kanske det jag måste testa och se hur det ser ut på först ;P Kram

      Radera
  2. Ja du får ta och testa och komma med utlåtanden :)) Ser fram emot!
    Haha, ja gör det :P Krams

    SvaraRadera