onsdag 5 mars 2014

Recension - Fnug Nagellack

Det här var den sista produkten från Januariboxen och tyvärr också den jag tyckte minst om. Färgen föll inte mig i smaken (den är inte så snygg som den ser ut på bilden utan mer brun), jag gillade inte konsistensen på lacket, penseln eller täckningen. Antingen så är det jag som är en nagellackssnobb eller så passade lacket helt enkelt inte mig. Tur att man har en syster som råkar gilla brunt så att lacket kom till nytta hos någon i alla fall.

Om Produkten: Utstråla med härliga färger från FNUG, som inte bara är vackra att se på och lyfter fram dina naglar och händer, utan även är berikade med närande protein och kiseldioxid som stärker naglarna samt vitaminerna A, B, D och E. FNUG's färger har lång hållbarhet och ger en hög glans. De har en intensiv färg, är högpigmenterade och lättapplicerade.  

Färgen heter Clogs och kostar 159:- och finns att köpa HÄR

+ Innehållande protein och vitaminer
- Designen och färgen 

❤❤❤❤ 1/5 


2 kommentarer: