onsdag 5 mars 2014

Vårens Skotrender 2014

Ibland är det så där att man upptäcker en ny sida som man inte varit inne på tidigare och helt plötsligt hittar massor med fina saker som man vill ha och jag trillade in på Deichmanns sidan för första gången och blev riktigt positivt överraskad, där dom även har ett bra utbud av löparskor online. Här har jag plockat ut skor som är trendiga i vår. Betongrått, pastell, metall, sportigt och platt är några utav vårens trender.

Jag är ju lite lätt insnöad på gulddetaljer så mina absoluta favoriter är pumpsen (nr 9) med den häftiga klacken som jag hade matchat med en svart klänning och röda läppar, dom apsnygga quiltade stövlarna (5) som skapar ha begär och som hade varit supersnygga och praktiska nu i vår.
En annan stor trend i vår är ju pastell och loafers, och jag har länge velat ha ett par av men har haft svårt att hitta en fin modell men de här (8) föll jag direkt för då den träffar in alla tre stora vår trender: platt, pastell och metall. 

Jag hade ju inte heller tackat nej till ballerinorna (2) med metalltå eller den klumpiga ankelbootsen (7) som är helt i min stil.  Jag anser att med dessa 10 par skor bygger man en super snygg skogarderob som är både praktisk och trendig. Här är mina 10 favoriter, vilka av dessa är din favorit?
1. 249:-  2. 299:- 3. 599:- 4. 349:- 5. 449:-  6. 499:- 7. 349:- 8. 299:-  9. 349:- 10. 349:-

Samarbete men mina egna åsikter

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. visst var dom cute dom rosa?! :) kan verkligen se dig trippa runt i dem :) Kram

      Radera
  2. Jaa, fast på sidan står det att de är beige (?) :P Har sett ett par liknande, fast då i svart, som känns lite mer jag :)

    SvaraRadera