söndag 9 mars 2014

Recension - Lernberger Stafsing Torrschampo

Jag har aldrig riktigt förstått torrshampon tills jag testade denna och vilken skillnad! Håret blir fräscht, luktar gott och det är enkelt att styla till en frisyr.

Om Produkten: Torrschampo-spray som bygger otrolig volym, textur och hållbar stadga.
Mattar ner fet hårbotten och fräschar upp håret mellan shamponeringar. Perfekt för de delar av håret som behöver extra volym eller en snabb uppfräschning. Passar självklart både korta och långa hår.
-Sulfatfri
-Parabenfri
-Mattar ner fet hårbotten.
-Bygger volym
-LS Supercomplex
Rekommenderas för alla hårtyper som behöver extra volym och support.
Doft: Bergamott, Päron, Äpple, Vanilj.

Användning: Skaka flaskan ordentligt tills du hör ljudet av kulan inuti. Spraya i torr hårbotten eller där mer volym och textur önskas från ca 10 cm avstånd, och låt torka. Borsta/skaka bort eventuellt överflöd och forma med fingrarna. Kan med fördel användas i hela håret för maximal volym. 

Kostar 169:- och finns HÄR (finns även för brunetter HÄR

+ Håret blir som nytvättat.
- inte för att det var jätte dyrt men för att nämna något, så priset.

  
❤❤❤❤ 4/5 

2 kommentarer:

  1. Nice nice! Då kan jag köpa detta och kasta bort mitt "uschiga" :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aboslut testa :) Jag är då mycket nöjd Kram

      Radera