torsdag 13 mars 2014

Bäst i Test - Deodoranter

Här har jag testat fyra olika deodoranter. Jag är väldigt känsliga under armarna så jag behöver en snäll deo och på senare år försöker jag även hålla mig ifrån deodoranter med aluminium i p.g.a. de bidrar till att armhålan kan se så där grådassig ut och sen tycker inte jag att det låter så himla hälsosamt med aluminium under armarna.

  • Aco Sensitive 49:- Innehåller inga aluminium salter men torkar dock lite för långsamt och känns väldigt blöt. 3/5
  • Kicks Pink Punch Bäst i Test! 45:- Luktar helt underbart, jag upplever att huden blir mjukare och innehåller heller inget aluminium 4/5
  • Nivea Fresh Neutral 35:- Innehåller aluminium men står emot svettlukt bäst om man har det problemet men den svider ganska rejält. 2/5
  • LdB Vitalizing 24h Silk 19:- Luktar godis men innehåller tyvärr aluminium och därför dras betyget ner  3/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar