måndag 21 oktober 2013

3 ways - Black Pants

Och nu någonting åt grabbarna ; ) Tänkte att jag kan bjuda på något enkelt åt killarna där ute eller kanske någons pojkvän/sambo eller man som fyller år eller liknande. Ett par svarta jeans tycker jag fungerar med det mesta och här har jag visat hur jag hade stylat dem.  
Outfit 1: Skjorta: Cubus 299:- Byxor: Dressman 399:- Skor: Din Sko 499:- Outfit 2: Tröja: Cubus 149:- Byxor: Dressman 399:- Skor: Nelly 149:- Outfit 3: Skjorta: Cubus 299:- Byxor: Dressman 399:- Skor:  H&M 349:-

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Helt klart trean som blev vinnaren i mina ögon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kanske något att tvinga sambon att ha ;P vad tyckte du om kill-inslaget i bloggen? Kram

      Radera
  2. Hehe. Jo julklapp kanske :P
    Himla bra med inspiration till/för de också :)) KRAM!

    SvaraRadera