onsdag 9 oktober 2013

♥ Favorit - Deo

Jag har letat efter en aluminiumfri deodorant länge nu men inte hittat någon som luktar gott och inte kostar skjortan men med tips från min syster hittade jag den här som luktar himmelsk och kostar 45:- på Kicks. Denna ska vara aluminiumfri vad jag vet i alla fall, jag har verkligen letat i innehållsförteckningen, googlat och jag har inte hittat något som ens liknar aluminium och enligt Kicks hemsida ska den även vara alkoholfri. 

Jag hoppas verkligen att denna deo ska göra mirakel under mina känsliga armar, det kanske inte är någon stark träningsdeo att ha på gymmet men i min vardag fungerar den utmärkt.


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja hur bra som helst har redan märkt att det kliar mindre, det är lenare och armhålorna har blivit ljusare :D

      Radera