måndag 14 januari 2013

Aussie ♥

Aussie är enligt mig klart det bästa produkterna för mitt hår, som är naturligt vågigt och ganska torrt i sig själv men med detta schampo och inpackning blir håret lent och glansigt, sen luktar det super gott också. Jag har lagt ner åtskilliga pengar på dyra frisörprodukter då jag tycker att ett fräscht hår är ett snyggt hår. Jag använder inget balsam alls utan bara schampo och inpackning vilket efter rådfrågan med frisör är betydligt bättre för håret.

Så istället för att bara använda inpackning nån gång i månaden så använder jag det varje gång jag tvättar håret, jag kör i inpackningen som får verka ett tag och vilken skillnad det har blivit på håret som är mycket starkare, lenare, glansigare och längre!

Aussie finns på t.ex. Kicks ca. 125:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar