lördag 19 januari 2013

NYX Grow Lash Serum

Jag tänkte att jag skulle skriva en liten uppföljare på ögonfransserumet som jag skrev om här i somras. det blev häftiga diskussioner om fransnäring i media i höstas om att dom är farliga att använda, svider i ögonen och irriterar iris. Detta gäller bara vissa märken och alltså inte det här ögonfransserumet.

Själv har jag använt serumet flitigt och tyckte visst att det blev en stor skillnad, då mina ögonfransar blev långa fylliga och böjd men nu under julledigheten försvann serumet ur huvudet och jag använde det inte på flera veckor så nu har jag korta raka ögonfransar igen. Då skillnaden är så stor kan jag inget annat än att hylla denna produkt och självklart har jag börjat om med det igen och tänker aldrig sluta.   

NYX Grow Lash Serum 299:- Eleven



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar