måndag 9 september 2013

Instagram - Maj

Det var ju ett tag sen jag kikade in här men sommaren kom emellan, Hoppas ni är med på en fartfylld höst istället. :D Här kommer en liten uppdatering på månaderna som gått från Instagram, vi börjar med Maj där det var födelsedagsfirande av mig, Stockholmsresa och en Piteweekend.
1. Testade de nya Loka smakerna och jag tyckte mest om strawberry ice cream och minst om chocolate shake... sjukt förrvirrande för lillhjärnan.
2. Idag blir man 24.
3.Fin fina blommer från <3
4. Nytt superfint nattlinne
5.My birthday party
6. Mitt mini växthus med en maxi jordgubbe i :P
7. Namngivning för systersonen a.k.a flörtarn
8. Firade valborgs hos vänner. 
9. Invigningen av Elitloppet 2013
10. 2000-talet är här! Äntligen kan man behandla halsont och inget skit som bluffucin och strupsil eller all annan fjant medicin därute! COLDY svaret på mina böner.. lite överdrivet men blir lätt så när man är sjuk och det är 30 grader i skuggan.
11. Maten på elitloppet: Skaldjurscocktail, Rosastekt gödkalvsentrecote, Mörk chokladcylinder med champagnemousse. Fint skare va :P
12. Fick en glassmaskin när jag fyllde år :)
13.Lyxxxweekend i älskade Piteå!
14. Vinnarlaget på elitloppet: Nahar!
15. Middag på Drottninghof.
16. Menyn på elitloppet andra dagen: Trio på rom, Tournedos av oxfilé, Grand dessert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar