torsdag 26 september 2013

Instagram - Juli

Jag fortsätter med lite bilder från i somras.
1. Super snyggt tennarmband som min fina syster gjort till mig, gå gärna in och kika HÄR
2. En sommarkväll på Ms Bränna med söta Stina.
3. Mina vackra kristallglas : )
4. Byte av tyg på en gammal strykbräda - ett kvällspyssel som tog 30 min och det blev en stor skillnad.
5. Middag på CG´s med en massa vänner.
6. H2O mop (ja jag vet att jag har gått på tv-shop men den funkar faktiskt)
7. Min örtträdgård som innehåller: chili, majs, paprika, tomater, smultron, rosmarin, mynta m.m.
8. Nya solglasögon
9. Mina smarriga smörgåstårtor som jag och syster bakade till systersonens namngivningskalas.

2 kommentarer:

  1. Supergulliga du! <3
    (Gå gärna in här i stället och kika: www.hannso.se ;))

    SvaraRadera