tisdag 13 november 2012

MAC Favoriter ♥

Det här är mina absoluta favoriter från MAC som jag inhandlade i maj när jag senast var i Stockholm, det har blivit lite av en tradition varje gång att jag yrar runt på MAC och testar allt och terroriserar någon stackars expidit ;P (för övrigt alltid jätte trevlig personal) MAC är ett av favoritmärkena då det finns det mesta.
Face and Body Foundation C2 från 270:-, Blot Powder Medium 260:-, Lustre Drops Sun Rush 225:-, Cremesheen Lipstick Creme D' Nude 200:-.

Puder: mattar ned, så blanka pannor och näsor försvinner Foundation: favorit då den täcker lätt och kan användas på kroppen och tar aaaldrig slut. Lustre drops: Flytande bronzer som ger fin lyster, super när man känner sig blek och grå. Läppstift: Det absoluta bästa! nude läppstiftet enligt mig ger precis lagom med färg så det ser naturligt ut.
Så här ser läppstiftet och Lustre drops ut med och utan blixt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar