fredag 12 april 2013

Sudentklänningar

Här är ett urval på 10 studentklänningar för alla olika smaker allt från långärmade till axelbandslösa.. kom ihåg att en studentklänning inte måste vara vit och traditionell utan jag tycker det är fint med något annorlunda om man vågar. Mina personliga favoriter är den långärmade crèmevita klänningen nr 4, jag gillar även den axelbandslösa puderrosa klänningen med skinndetaljer nr 1 och den skulle vara awesome till ett par höga Jeffrey Campbell skor och ett gäng snygga armband.
1   2    4   5    7   8   9   10

 Sen bjussar jag på en bild från min student som ni kan se var helt fantastisk och jag fick dela den med den alltid lika underbara Sara. (Jag till vänster och Sara till höger)

4 kommentarer:

  1. Tänk vad tiden går fort! Det är redan 5(!) år sen vi tog studenten! Saknar dig, synd att Sverige är ett så avlångt land så vi inte kan ses oftare :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst gör den! Känns som igår ibland :) Saknar dig en massa också!!! Jo jag ska försöka öva på det där med flyg, tåg är ju tydligen ett utdött transportmedel ;P Jag tycker bilden är så himla fin på oss :D kram

      Radera
  2. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 !!! ;) hihi /H

    SvaraRadera