torsdag 5 december 2013

BB-cream

Jag har ju tidigare skrivit att jag tycker om Garniers BB-Cream HÄR då den ger täckning med en lätt känsla och är enkel att applicera men jag pratade med min syster som sa att hon verkligen inte gillade den och att den inte fastnade på huden.. konstigt men vi alla har ju olika hy.

Sen för nån månad sen hade min BB-cream tagit slut och jag skulle köpa en ny och i stressen så kollade jag inte så noga på förpackningen men när jag kom hem upptäckte jag att jag hade samma problem som hon beskrivit, BB-cremen gled bara av ansiktet och betedde sig allmänt konstigt, Jag insåg då att jag köpt för sensitive skin  och inte den som jag brukade ha. Det är ju väldigt konstigt att två krämer kan bete sig så olika varandra då jag även har känslig hy. Jag har i alla fall köpt en ny "vanlig" och den fungerar utmärkt, så om ni har problem med den här produkten kan det vara på grund av detta, så gör inte samma miss som mig :) Produkten hittar ni på Eleven för 119:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar