torsdag 8 mars 2012

nya äventyr

Ny vecka nya äventyr, tjejerna har kommit på den förträffliga idén om att lära mig och Elin att åka slalom... Idén kom efter två smärtsamma olyckor på berget, hmm jag tror dom försöker säga oss något :-P det blir nog jag och kidsen i barnbacken istället :-) återkommer med resultaten senare. sen sist jag bloggade har vi dränkt en pistmaskin, skrattat oss till tårar och upptäckt app-spelet draw something. Ja ni får ursäkta om det blir lite tomt på bloggen men timmarna verkar aldrig räcka till :-) kramar

2 kommentarer:

  1. FILMA! ;)
    Och (!!!) har du också upptäckt "Draw something"? Jag och Nils spelar som attans. Skicka ett sms med ditt nick i :) :) :) Saknar dig!
    Puss/Hannsoooooososo

    SvaraRadera
  2. Haha det känns bra att du stöttar mig i slalomåkandet hoppas du finns där och rullar fram min rullstol ;-p visst är det roligt! L111nda saknar dig med <3

    SvaraRadera