fredag 31 januari 2014

Glossybox Januari - Fresh Start

Igår fick jag min första glossybox som innehöll uppfräschande produkter och det kändes som att det verkligen var välbehövligt i januarikylan. Mitt första intryck är att jag är grymt sugen på att testa den där svampen och att jag verkligen inte gillade nagellacket då det var i en brun-röd nyans och det ser mycket bättre ut på bilden än vad det gör i verkligheten samt att det kändes lite billigt men jag har inte hunnit testa alla produkter ännu men återkommer när jag gjort det :)

Min box innehöll:
  • Oral-B 3D White luxe glamorous shine  - Lyxig tandkräm som tar bort ytliga missfärgningar upp till 90%, inehåller 3D- Whites teknik som gör tänderna vitare och stärker emaljen.
  • Karmameju Charcoal konjack sponge - Rengöringssvamp som balanserar pH - värdet och milt exfolierar huden. silkfibrer från konjac plantan gör att den naturligt innehåller vitaminer, mineraler och aminosyror.
  • Benefit Cosmetics the Porefessional - Mirakelprimer som minskar synligheten av porer och fina linjer. Ger dig en direkt jämnare hud så att makeupen håller längre.
  • Sumita Brow set - En brynpenna som fixerar dina ögonbryn till den form du önskar. den genomskinliga vaxformulan ger ett naturligt och hållbart resultat.
  • Fnug Nail polish - Fnug är ett danskt nagellacksmärke som tillverkar nagellack med vackra färgpigment, mycket glans och lång hållbarhet.
Boxbetyg: ❤❤❤❤❤ 3/5

2 kommentarer:

  1. Kul!! Du får återkomma med recension på svampen sen :)
    Ps Jag kan ta nagellacket ;)) PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, Det ska jag :) jo jag tänkte på dig ;P Kram

      Radera