fredag 18 april 2014

Tips - Påskfilmer

Här är 6 olika filmer som jag rekommenderar att se nu på påskledighten som är mysiga, annorlunda, spännande och hjärtevärmande filmer att krypa upp i soffan till. Jag har även skrivit en liten snabb personlig recension om varje film.


Delivery Man - Jag måste bara tillägga att Vince Vaughn är en av mina manliga favorit komiker (jag skrattar bara jag ser honom) och den här filmen är verkligen annorlunda då den är mycket djupare än man tror och supermysig.

The Secret Life Of Walter Mitty - Det här är en riktigt go film som berörde mig och väldigt roligt att se Ben Stiller utvecklas som skådespelare och kliver utanför boxen.

Frozen - Disney leverera igen! Även fast påsk betyder vår så om man på något sätt lyckats missa denna guldklimp så är ledigheten ett perfekt tillfälle att fixa till det misstaget :)











Now you See Me - Har du inte sett den här filmen ännu. Se den! Den absolut bästa filmen på väldigt länge enligt mig. Spännande rakt igenom och med massor av bra skådespelare.

Twilight - När fungerar inte Twilight? Dessa behöver väl ingen större introduktion men varför inte se allihopa eller se om dem om du sett dem tidigare.

The Internship - En duo som oftast leverera och den här gången också i en modern skrattfest.

2 kommentarer:

  1. Bra filmtips! Håller med om Walter Mitty, kul att se något annat från Ben Stiller. Jättebra film verkligen! Måste se Delivery man :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, En förvånande bra film :) Ja jag rekommenderar den starkt :) Kram

      Radera