torsdag 20 februari 2014

Recension - The POREfessional

Det här var den produkt som jag gillade mest i glossyboxen, Den håller vad den lovar och ger synligt förminskade porer, jag använde den under foundationen som en primer på näsan och t-zonen och sminket höll sig mycket längre. 

+ är att den är hudfärgad, dämpar rodnader direkt och förminskar porer framförallt på näsan.
- dock tycker jag inte att den är värd det höga priset (290:-)

❤❤❤❤ 4/5 
 
Så här står det om produkten: 
Minimerar snabbt linjer och porer och ger en baby-len hy! Applicera den här silkeslena, lätta balmen ensam, under eller över din makeup. Den genomskinliga, oljefria formulan passar alla hudtoner och får make-upen och hålla sig på plats. Innehåller ett vitamin E-derivat, känt för att skydda huden från fria radikaler. Kostar 290:- och finns att köpa HÄR


3 kommentarer:

  1. Åååå kan jag få köpa en liten klick av dig med en kaka så jag får testa? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp jepp allt går med kakmutning :D Kram

      Radera