söndag 23 februari 2014

Tips & Trix - Så Lyckas Du Med Gellacket

  • Härda länge gärna 2 x 60sek för varje lager.
  • Undvik att måla ner mot nagelbandet alltså bara på nagel, lämna 1/2 mm från nagelbandet runtom.
  • Att använda vanligt nagellack under topplacket: lägg basen som vanligt och härda, torka nageln med före och efter rengöringen, måla med vanligt nagellack, låt torka ordentligt tills du lackar med topplacket och härdar.
  • För att få bort gellacket: dra av det istället för att acetonbada det i tio minuter, det går men är lite pilligt men mycket bättre för nageln istället för aceton.
  • Att få bort vanligt nagellack ovanpå gellacket: använd depends röda flaska för lösnaglar, det sliter inte på gellacket under.
Så nu har jag berättat allt jag har lärt mig om denna fantastiska produkt, som sagt är jag djupt beroende och det känns som att äntligen har marknaden kommit på en mirakelprodukt då man får super långa och hållbara naglar, plus att nagellacket sitter i minst 2 veckor. Hörde jag ett Halleluja!


2 kommentarer:

  1. Jag måste ju få boka in en tid hos dig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihih du får muta mig med en kaka eller två ;P Kram

      Radera